Utilizarea noului sistem electronic de achizitii publice SEAP – SICAP

CURS DE INSTRUIRE

UTILIZAREA NOULUI SISTEM ELECTRONIC DE ACHIZITII PUBLICE SEAP – SICAP

TEMATICA ABORDATA

1. Prezentare SICAP: descriere, functionalitati, utilitate, informatii generale despre aplicatie. Inregistrarea in sistem: completarea formularului de inregistrare si gestionarea contului.
2. Descarcarea si instalarea certificatului digital.
3. Procedura de recuperare si/sau reinnoire a certificatului digital.
4. Prezentare interfata grafica SICAP – arhitectura sistemului cu meniurile principale.
5. Utilizarea codurilor CPV (Rev. 1 . Rev.2).
6. Prezentare si utilizare sectiune “Anunturi” pe categorii de interes (anunturi de intentie, anunturi de participare, anunturi de atribuire, concursuri de solutii, rezultate concursuri de solutii, concesionari) pe tipuri de proceduri.
7. Prezentare sectiune “Proceduri de atribuire” pe categorii de interes (cereri de oferta, cumparari directe, licitatii electronice proceduri offline).
8. Tipuri de proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica Inscriere/retragere la procedura online.
9. Depunere oferta online.
10. Criptarea ofertelor de pret.
11. Participare la licitatie electronica ca faza finala la o procedura offline.
12. Participare la licitatii restranse accelerate.
13. Sectiunea “Administrare” si modulele secundare.
14. Gestionare grupuri (de entitati si “inclus”).
15. Lista utilizatori (editare si administrare drepturi de utilizator).
16. Gestionarea profilului ofertantului (documente de referinta, participari pre-platite).
17. Definirea catalogului propriu de produse/lucrari/servicii.
18. Incarcarea/descarcarea documentelor.
19. Semnatura electronica.
20. Notificari de sistem, intre entitatile sistemului si/sau pe criterii de interes (abonare, vizualizare).
21. Modificare parola acces certificat digital.
22. Vizualizare “Noutati de interes” (modificari in sistem, intreruperi pentru mentenanta, suspendari temporare, amanari proceduri).
23. Aplicatii practice – Sesiune Intrebari si Raspunsuri.

BENEFICIILE INSTRUIRII

Interactivitate

Ne concentram pe lucrul in echipa, pe interactivitate, pe implicarea fiecaruia dintre dumneavoastra in procesul de invatare. Veti beneficia atat de experienta trainerului, cat si de experienta grupei de cursanti.

Traineri practicieni

Colaboratorii nostri sunt traineri practicieni cu vasta experienta in domeniile lor de expertiza. Astfel, aspectele teoretice se vor imbina perfect cu cele practice, tocmai pentru ca dumneavoastra sa dobanditi un bagaj de cunostinte util, pe care sa il aplicati, in mod direct, in activitatea pe care o desfasurati.

Costul instruirii

Beneficiati de conditii moderne de instruire fara cheltuieli suplimentare.

Diploma de participare

Confirmam prezenta, implicarea si finalizarea programului de instruire prin dobandirea unei diplome de participare.

INTREBARI FRECVENTE

Pot sa ma inscriu daca sunt persoana fizica?

Da, inscrierea se poate face atat ca persoana fizica, cat si ca persoana juridica.

Beneficiez de un suport de curs?

Da, toti participantii la evenimentele noastre beneficiaza de un suport de curs adaptat nevoilor de formare profesionala.

Achizitionarea serviciilor de cazare este obligatorie?

Achizitionarea serviciilor de cazare nu este obligatorie,
ea este optionala.

Se aplica reduceri?

Da, pentru inscrierea mai multor persoane din cadrul aceleiasi entitati sau din cadrul unor entitati partenere beneficiati de reducere.

TRIMITETI UN MESAJ

Pentru orice intrebare despre eveniment va rugam sa ne contactati.

ADRESA

Bulevardul Bucurestii Noi, Nr 50A, Tronson A+C,

Sector 1, Bucuresti

Orar: 09:00 – 18:00

CONTACT

office@focus-training.ro

+40 762 278 969

+40 768 181 373

CURS ORGANIZAT DE

back to top post