Tehnici si instrumente utilizate in activitatea de audit public intern

CURS DE INSTRUIRE

TEHNICI SI INSTRUMENTE UTILIZATE

IN ACTIVITATEA DE AUDIT PUBLIC INTERN

TRAINER

Specialist in audit public intern cu vasta experienta practica

TEMATICA ABORDATA

1. Comunicarea

element in atingerea obiectivelor de audit: tipuri de comunicare; canale senzoriale; stiluri de comunicare si comportament; bariere de comunicare.

2. Colectarea si prelucrarea informatiilor:

esantionarea – metode de esantionare; planul de esantionare.

3. Tehnici utilizate pentru: colectarea probelor de audit;

interpretarea probelor de audit; analiza probelor de audit.

4. Interviul – tipologie, etape, intrebari.

5. Instrumente de audit: construirea „pistelor de audit”;

obtinerea „probelor de audit” (colectarea; evaluarea; tragerea de concluzii; formularea de recomandari).

6. Evaluarea „constatarilor”- elemente.

7. Formularea recomandarilor – redactare.

8. Raportul misiunii de audit public intern.

Studiu de caz – examinarea activitatii de prevenire si combatere a coruptiei.

9. Urmarirea recomandarilor:

asigurare; asistenta si consiliere; atragerea atentiei.

10. Concluzii.

BENEFICIILE INSTRUIRII

Interactivitate

Ne concentram pe lucrul in echipa, pe interactivitate, pe implicarea fiecaruia dintre dumneavoastra in procesul de invatare. Veti beneficia atat de experienta trainerului, cat si de experienta grupei de cursanti.

Traineri practicieni

Colaboratorii nostri sunt traineri practicieni cu vasta experienta in domeniile lor de expertiza. Astfel, aspectele teoretice se vor imbina perfect cu cele practice, tocmai pentru ca dumneavoastra sa dobanditi un bagaj de cunostinte util, pe care sa il aplicati, in mod direct, in activitatea pe care o desfasurati.

Costul instruirii

Beneficiati de conditii moderne de instruire fara cheltuieli suplimentare.

Diploma de participare

Confirmam prezenta, implicarea si finalizarea programului de instruire prin dobandirea unei diplome de participare.

COST PARTICIPARE

Taxa servicii instruire

690RON
  • Mapa de lucru
  • Suport de curs
  • Pauza cafea
  • Diploma de participare

NU se aplica TVA

OPTIONAL

Taxa servicii cazare

790RON
  • Cazare o noapte
  • Camera tip dubla
  • Pensiune completa pentru participant
  • BONUS: Cazare si mic dejun gratuite pentru insotitor

include tva

INTREBARI FRECVENTE

Pot sa ma inscriu daca sunt persoana fizica?

Da, inscrierea se poate face atat ca persoana fizica, cat si ca persoana juridica.

Beneficiez de un suport de curs?

Da, toti participantii la evenimentele noastre beneficiaza de un suport de curs adaptat nevoilor de formare profesionala.

Achizitionarea serviciilor de cazare este obligatorie?

Achizitionarea serviciilor de cazare nu este obligatorie,
ea este optionala.

Se aplica reduceri?

Da, pentru inscrierea mai multor persoane din cadrul aceleiasi entitati sau din cadrul unor entitati partenere beneficiati de reducere.

TRIMITETI UN MESAJ

Pentru orice intrebare despre eveniment va rugam sa ne contactati.

ADRESA

Bulevardul Bucurestii Noi, Nr 50A,

Sector 1, Bucuresti

Orar: 09:00 – 18:00

CONTACT

office@focus-training.ro

+40 762 278 969

+40 768 181 373

EVENIMENT ORGANIZAT DE

back to top cth_speaker