Bune practici in domeniul achizitiilor publice

BUNE PRACTICI

 

ÎN DOMENIUL ACHIZIȚIILOR PUBLICE

19 – 24 August 2019

Brasov

EVENIMENTUL VA INCEPE IN
  • 00

    days

  • 00

    hours

  • 00

    minutes

  • 00

    seconds

adauga in calendarul meu 2019-08-19 09:30:00 2019-08-24 16:30:00 Europe/Bucharest CURS DE SPECIALIZARE ÎN DOMENIUL ACHIZIȚIILOR PUBLICE Brasov Focus Training training@focus-training.ro

TRAINERI

Corneliu Burada

Expert in achizitii publice

Cremona Cotovelea

Avocat, Expert achizitii publice

TEMATICA ABORDATA

1. Consideratii generale cu privire la achizitiile publice:

1.1. Definitie.
1.2. Obiect, scop, principii.
1.3. Praguri.

2. Aspecte procedurale privind planificarea achizitiilor publice:

2.1. Compartimentul specializat in achizitii publice; organizare, atributiuni.
2.2. Stabilirea valorii estimate a contractelor de achizitie publica.
2.3. Planificarea achizitiilor publice; intocmirea strategiilor de contractare si a PAAP.
2.4. Documentatia de atribuire.
2.5. Reguli de participare la procedura de achizitie publica.
2.6. Reguli privind stabilirea cerintelor de calificare si criteriilor de atribuire.
2.7. Reguli de publicitate in etapa de planificare a achizitiilor publice.
2.8. Alegerea procedurii de atribuire.

3. Aspecte procedurale vizand desfasurarea procedurii de achizitie publica:

3.1. Comisia de evaluare: componenta, atributii.
3.2. Modul de lucru al comisiei de evaluare.
3.3. Evaluarea ofertelor: oferte inadmisibile, oferte neconforme.
3.4. Desemnarea ofertei castigatoare.
3.5. Reguli de comunicare in etapa de desfasurare a procedurii de achizitie publica.
3.6. Incheierea contractului de achizitie publica.

4. Aspecte privind implementarea contractului de achizitie publica:

4.1. Responsabilitati in implementarea contractului de achizitie publica.
4.2. Subcontractarea.
4.3. Modificarea contractului de achizitie publica.

5. Aspecte procedurale privind solutionarea contestatiilor:

5.1 Metode de solutionare alternativa a disputelor in contractele de achizitie publica
(mediere, adjudecare, arbitraj).

6. Ajustarea vs. revizuirea pretului (Instructiunea nr. 2/2018 si Instructiunea nr.1/2019).

7. Receptia loturilor, sectiunilor, sectoarelor sau a obiectelor de lucrari care pot fi separate (O.U.G. nr. 84/2018).

8. Integritatea in achizitii publice: indicatori de frauda, erori, nereguli si frauda in achizitiile publice.

9. Contractele de Parteneriat Public Privat (PPP).

10. Achizitii verzi / circulare - reglementare legala, criterii de selectie, criterii de atribuire etc.

BENEFICIILE INSTRUIRII

Interactivitate

Ne concentram pe lucrul in echipa, pe interactivitate, pe implicarea fiecaruia dintre dumneavoastra in procesul de invatare. Veti beneficia atat de experienta trainerului, cat si de experienta grupei de cursanti.

Traineri practicieni

Colaboratorii nostri sunt traineri practicieni cu vasta experienta in domeniile lor de expertiza. Astfel, aspectele teoretice se vor imbina perfect cu cele practice, tocmai pentru ca dumneavoastra sa dobanditi un bagaj de cunostinte util, pe care sa il aplicati, in mod direct, in activitatea pe care o desfasurati.

Costul instruirii

Beneficiati de conditii moderne de instruire fara cheltuieli suplimentare.

Diploma de participare

Confirmam prezenta, implicarea si finalizarea programului de instruire prin dobandirea unei diplome de participare.

COST PARTICIPARE

Taxa servicii instruire

1.200RON
  • Mapa de lucru
  • Suport de curs
  • Pauza cafea
  • Diploma de participare

NU se aplica TVA

OPTIONAL

Taxa servicii cazare

1.800RON
  • Cazare 5 nopti
  • Camera tip dubla
  • Pensiune completa pentru participant
  • BONUS: Cazare si mic dejun gratuite pentru insotitor

include tva

INTREBARI FRECVENTE

Pot sa ma inscriu daca sunt persoana fizica?

Da, inscrierea se poate face atat ca persoana fizica, cat si ca persoana juridica.

Beneficiez de un suport de curs?

Da, toti participantii la evenimentele noastre beneficiaza de un suport de curs adaptat nevoilor de formare profesionala.

Achizitionarea serviciilor de cazare este obligatorie?

Achizitionarea serviciilor de cazare nu este obligatorie,
ea este optionala.

Se aplica reduceri?

Da, pentru inscrierea mai multor persoane din cadrul aceleiasi entitati sau din cadrul unor entitati partenere beneficiati de reducere.

TRIMITETI UN MESAJ

Pentru orice intrebare despre eveniment va rugam sa ne contactati.

ADRESA

Bulevardul Bucurestii Noi, Nr 50A,

Sector 1, Bucuresti

Orar: 09:00 – 18:00

CONTACT

office@focus-training.ro

+40 762 278 969

+40 768 181 373

EVENIMENT ORGANIZAT DE

back to top cth_speaker