Bune practici in domeniul achizitiilor publice

BUNE PRACTICI

 

ÎN DOMENIUL ACHIZIȚIILOR PUBLICE

16 – 18 Aprilie 2021

Brasov

EVENIMENTUL VA INCEPE IN
  • 00

    days

  • 00

    hours

  • 00

    minutes

  • 00

    seconds

adauga in calendarul meu 2021-04-16 09:30:00 2021-04-18 16:30:00 Europe/Bucharest CURS DE SPECIALIZARE ÎN DOMENIUL ACHIZIȚIILOR PUBLICE Brasov Focus Training training@focus-training.ro

TRAINERI

Corneliu Burada

Expert in achizitii publice

TEMATICA ABORDATA

1. Consideratii generale cu privire la achizitiile publice:

1.1 Definitie, obiect, scop, principii, praguri.
1.2 Sistemul Achizitiilor Publice.

2. Aspecte procedurale privind etapa de planificare a achizitiilor publice:

2.1 Compartimentul specializat in achizitii publice; organizare, atributiuni.
2.2 Fundamentarea unei achizitii publice:
– Stabilirea necesitatii achizitiei publice;
– Stabilirea valorii estimate a viitorului contract;
– Alegerea procedurii de atribuire;
– Stabilirea criteriilor de calificare;
– Alegerea criteriului de atribuire si fundamentarea factorilor de evaluare;
– Redactarea strategiei de contractare;
– Definitivarea documentatiei de atribuire.
– Lansarea procedurii de atribuire.
2.3 Reguli de comunicare aplicabile in perioada de la lansarea procedurii pana la depunerea ofertelor.
2.4 Reguli de participare la procedura de achizitie publica.
2.5 Reguli privind evitarea conflictelor de interese in etapa de planificare a achizitiilor publice. Stabilirea cerintelor de calificare si a criteriilor de atribuire.
2.6 Reguli de publicitate in etapa de planificare a achizitiilor publice.

3. Aspecte procedurale vizand desfasurarea procedurii de achizitie atribuire si atribuirea contractului:

3.1 Comisia de evaluare: componenta, atributii.
3.2 Modul de lucru al comisiei de evaluare.
3.3 Analiza documentelor de calificare; aplicarea criteriilor de selectie/calificare stabilite prin strategia de contractare si comunicate prin fisa de date/informatiilor.
3.4 Evaluarea ofertelor: aplicarea criteriului de atribuire si a factorilor de evaluare, stabilirea ofertelor inadmisibile si a ofertelor neconforme.
3.5 Desemnarea ofertei castigatoare.
3.6 Reguli de comunicare in etapa de desfasurare a procedurii de achizitie.
3.7 Reguli privind evitarea conflictelor de interese in etapa de desfasurare a procedurii de atribuire (evaluarea ofertelor).
3.8 Atribuirea contractului.
3.9 Incheierea contractului.

4. Aspecte privind etapa post atribuire a contractului si monitorizarea acestuia:

4.1 Responsabilitati in implementarea contractului de achizitie publica.
4.2 Subcontractarea.
4.3 Modificarea contractului.

5. Aspecte procedurale privind solutionarea contestatiilor.

BENEFICIILE INSTRUIRII

Interactivitate

Ne concentram pe lucrul in echipa, pe interactivitate, pe implicarea fiecaruia dintre dumneavoastra in procesul de invatare. Veti beneficia atat de experienta trainerului, cat si de experienta grupei de cursanti.

Traineri practicieni

Colaboratorii nostri sunt traineri practicieni cu vasta experienta in domeniile lor de expertiza. Astfel, aspectele teoretice se vor imbina perfect cu cele practice, tocmai pentru ca dumneavoastra sa dobanditi un bagaj de cunostinte util, pe care sa il aplicati, in mod direct, in activitatea pe care o desfasurati.

Costul instruirii

Beneficiati de conditii moderne de instruire fara cheltuieli suplimentare.

Diploma de participare

Confirmam prezenta, implicarea si finalizarea programului de instruire prin dobandirea unei diplome de participare.

COST PARTICIPARE

Taxa servicii instruire

750RON
  • Mapa de lucru
  • Suport de curs
  • Pauza cafea
  • Diploma de participare

NU se aplica TVA

OPTIONAL

Taxa servicii cazare

850RON
  • Cazare 2 nopti
  • Camera tip dubla
  • Pensiune completa pentru participant
  • BONUS: Cazare si mic dejun gratuite pentru insotitor

include tva

INTREBARI FRECVENTE

Pot sa ma inscriu daca sunt persoana fizica?

Da, inscrierea se poate face atat ca persoana fizica, cat si ca persoana juridica.

Beneficiez de un suport de curs?

Da, toti participantii la evenimentele noastre beneficiaza de un suport de curs adaptat nevoilor de formare profesionala.

Achizitionarea serviciilor de cazare este obligatorie?

Achizitionarea serviciilor de cazare nu este obligatorie,
ea este optionala.

Se aplica reduceri?

Da, pentru inscrierea mai multor persoane din cadrul aceleiasi entitati sau din cadrul unor entitati partenere beneficiati de reducere.

TRIMITETI UN MESAJ

Pentru orice intrebare despre eveniment va rugam sa ne contactati.

ADRESA

Bulevardul Bucurestii Noi, Nr 50A,

Sector 1, Bucuresti

Orar: 09:00 – 18:00

CONTACT

office@focus-training.ro

+40 762 278 969

+40 768 181 373

EVENIMENT ORGANIZAT DE

back to top cth_speaker