Audit public intern. Guvernanta corporativa. Control intern managerial

CURS DE INSTRUIRE

 

„AUDIT PUBLIC INTERN. GUVERNANTA CORPORATIVA. CONTROL INTERN MANAGERIAL”

10 – 11 Octombrie 2020

Bucuresti

EVENIMENTUL VA INCEPE IN
  • 00

    days

  • 00

    hours

  • 00

    minutes

  • 00

    seconds

adauga in calendarul meu 2020-10-10 09:30:00 2020-10-11 16:30:00 Europe/Bucharest CURS DE INSTRUIRE „AUDIT PUBLIC INTERN. GUVERNANTA CORPORATIVA. CONTROL INTERN MANAGERIAL” Bucuresti Focus Training training@focus-training.ro

TRAINER

Formator autorizat, specialist in domeniu

TEMATICA ABORDATA

Modulul 1 - Audit public intern:

1. Planificarea activitatii de audit public intern: strategica si anuala.
2. Misiuni efectuate: asigurare; evaluare; ad-hoc; consiliere; urmarirea implementarii recomandarilor.
3. Domenii de responsabilitate ale auditului public intern: gestionarea riscurilor; controlul intern; guvernanta.
4. Tipuri de audit public intern – prezentare metodologica: audit de regularitate; audit de sistem; audit de performanta.
5. Intocmirea documentelor prevazute in procedura de audit public intern.
6. Supervizarea: instructiuni necesare derularii misiunii de audit public intern; verificarea executarii corecte a programului misiunii de audit public intern; verificarea existentei elementelor probante; verificarea redactarii raportului de audit public intern.
7. Raportarea activitatii de audit public intern: importanta (asigurare, asistenta si consiliere, atragerea atentiei, actiune privind implementarea recomandarilor) si periodicitate (la solicitarea organului ierarhic superior, raportul anual de activitate transmis la UCAAPI, raportul anual de activitate transmis la Curtea de Conturi/Camerele judetene de Conturi).
8. Programul de asigurare si imbunatatire a calitatii activitatii de audit public intern.

Modulul 2 - Guvernanta corporativa:

1. Intreprinderile publice.
2. Autoritatea publica tutelara.
3. Administrarea si conducerea regiilor autonome.
4. Administrarea intreprinderilor publice – societati comerciale.
5. Stabilirea criteriilor de selectie, de intocmire a listei scurte de maxim 5 candidati pentru fiecare post, a clasamentului acestora, a procedurii privind numirile finale.
6. Matricea consiliului.
7. Elemente obligatorii ale contractului de mandat.
8. Reguli generale privind redactarea Scrisorii de asteptari.
9. Reguli generale pentru redactarea Scrisorii de intentie.
10. Norme metodologice pentru stabilirea indicatorilor de performanta financiari si nefinanciari si a componentei variabile a remuneratiei membrilor consiliului de administratie sau, dupa caz, de supraveghere, precum si a directorilor, respectiv a membrilor directoratului.
11. Protectia actionarilor minoritari.
12. Audit statutar si audit intern.
13. Transparenta. Obligatii de raportare.

Modulul 3 - Controlul intern managerial:

1. Comisia de monitorizare – atributii.
2. Programul anual de dezvoltare a sistemului de control intern/managerial.
3. Consilierul de etica.
4. Avertizorul de integritate.
5. Functiile sensibile – criterii de identificare.
6. Etica si integritate privind functia publica.
7. Conflict de interese si incompatibilitati.
8. Managementul riscurilor de coruptie – registrul riscurilor de coruptie.
9. Actualizarea fiselor postului.
10. Planul anual de pregatire profesionala.
11. Delegarea de competenta.
12. Planificarea activitatii.
13. Obiective generale si specifice si indicatori de performanta asociati acestora.
14. Managementul riscurilor – mijloc de consolidare a controlului intern/managerial.
15. Proceduri.
16. Supravegherea activitatii.
17. Planul pentru asigurarea continuitatii activitatii.
18. Comunicarea si informarea.
19. Gestionarea si arhivarea documentelor.
20. Raportari financiare si contabile.
21. Instructiuni privind intocmirea, aprobarea si prezentarea raportului asupra sistemului de control intern/managerial.
22. Chestionarul de autoevaluare a stadiului de implementare a standardelor de control intern.
23. Situatia sintetica a rezultatelor autoevaluarii.
24. Raport asupra sistemului de control intern managerial.
25. Limitele controlului intern.

BENEFICIILE INSTRUIRII

Interactivitate

Ne concentram pe lucrul in echipa, pe interactivitate, pe implicarea fiecaruia dintre dumneavoastra in procesul de invatare. Veti beneficia atat de experienta trainerului, cat si de experienta grupei de cursanti.

Traineri practicieni

Colaboratorii nostri sunt traineri practicieni cu vasta experienta in domeniile lor de expertiza. Astfel, aspectele teoretice se vor imbina perfect cu cele practice, tocmai pentru ca dumneavoastra sa dobanditi un bagaj de cunostinte util, pe care sa il aplicati, in mod direct, in activitatea pe care o desfasurati.

Costul instruirii

Beneficiati de conditii moderne de instruire fara cheltuieli suplimentare.

Diploma de participare

Confirmam prezenta, implicarea si finalizarea programului de instruire prin dobandirea unei diplome de participare.

COST PARTICIPARE

Taxa servicii instruire

750RON
  • Mapa de lucru
  • Suport de curs
  • Pauza cafea
  • Diploma de participare

NU se aplica TVA

OPTIONAL

Taxa servicii cazare

850RON
  • Cazare 2 nopti
  • Camera tip dubla
  • Pensiune completa pentru participant
  • BONUS: Cazare si mic dejun gratuite pentru insotitor

include tva

INTREBARI FRECVENTE

Pot sa ma inscriu daca sunt persoana fizica?

Da, inscrierea se poate face atat ca persoana fizica, cat si ca persoana juridica.

Beneficiez de un suport de curs?

Da, toti participantii la evenimentele noastre beneficiaza de un suport de curs adaptat nevoilor de formare profesionala.

Achizitionarea serviciilor de cazare este obligatorie?

Achizitionarea serviciilor de cazare nu este obligatorie,
ea este optionala.

Se aplica reduceri?

Da, pentru inscrierea mai multor persoane din cadrul aceleiasi entitati sau din cadrul unor entitati partenere beneficiati de reducere.

TRIMITETI UN MESAJ

Pentru orice intrebare despre eveniment va rugam sa ne contactati.

ADRESA

Bulevardul Bucurestii Noi, Nr 50A,

Sector 1, Bucuresti

Orar: 09:00 – 18:00

CONTACT

office@focus-training.ro

+40 762 278 969

+40 768 181 373

EVENIMENT ORGANIZAT DE

back to top cth_speaker